SAVO


SAVO ORIGINAL


ZNAČKA: SAVO

CENA: 25-50,- Kč

CO SLIBUJE VÝROBCE:
Osvědčený a vysoce účinný dezinfekční přípravek, který zlikviduje 99,9 % nebezpečných bakterií a virů stejně jako choroboplodné zárodky, řasy a nižší houby. Savo Original je schválený pro dezinfekci vody v bazénech a jako jediný i pro pitnou vodu ve studních. Ideální pro čištění a dezinfekci podlah, obkladů, sanitární keramiky, nábytku, dlažeb, kuchyňského a hygienického náčiní. Odstraňuje pachy a má bělící účinky, ideální pro každodenní úklid domácnosti. Nejprodávanější čistící a dezinfekční prostředek v České republice, šetrný k životnímu prostředí. 

MOJE ZKUŠENOST:
Savo každý známe a myslím, že nikdo nemůže jeho účinky zpochybnit. Hodí se na dezinfekci bazénů, nádobí, úklid. všechno. Když s ním vydrhnu koupelnu a záchod a je to u nás cítit jako na plaveckém bazénu, až pak mám pocit, že mám čisto. Nepříjemné je, že dráždí oči, pokožku a sliznice a ničí oblečení. Ale co by česká hospodyňka neudělala pro čistou a uklizenou domácnost, že? Jeho květinové variace mě neoslovily, nejraději mám Original. 
Používám ho 20 let a plánuji v tom pokračovat. 

CONVERSATION

Featured Post

Instagram