AJAX




AJAX


VÝROBCE: COLGATE - PALMOLIVE

CENA: 35-55,- Kč

CO SLIBUJE VÝROBCE:
Všestranný čistič povrchů v domácnosti. Stejně jako u květin se jeho vůně šeříku šíří vzduchem po dobu delší než 24 hodin a zanechává celý byt provoněný a svěží. Čistí do hloubky a zanechává povrchy zářivě čisté i bez oplachování. Přípravek je pH neutrální a šetrný k materiálům jako jsou mramor či keramika. Při rutinním čištění povrchů řeďte vodou, neředěný přípravek je určený pro těžko odstranitelné skvrny. Povrchy, které přicházejí do kontaktu s jídlem, opláchněte pitnou vodou. 

MOJE ZKUŠENOST:
 Mám ráda pořádek, ale nebaví mě uklízet. Tento přípravek mi pomáhá zpříjemnit tu nudnou a nezáživnou činnost. Krásně provoní celý byt a mám pak pocit, že je opravdu uklizeno. Vůně střídám podle nálady. Všechny voní krásně. 


CONVERSATION

Featured Post

Instagram