KALLOS MASKA NA VLASY S BIOTINEM

MASKA NA VLASY KALLOS BIOTIN HAIR


ZNAČKA: KALLOS

CENA: 33-59,-Kč

CO SLIBUJE VÝROBCE:
Maska na vlasy pro jemné a pomalu rostoucí vlasy. Obsahuje biotin, který podporuje růst vlasů a zároveň vlasy vyživuje a hydratuje.

MOJE ZKUŠENOST:
Mám přesně ten typ vlasů pro který je určená tato maska a byla jsem z ní dost nešťastná. Ne, že by to byla až taková katastrofa, že by skončila v koši, ale byla jsem upřímně ráda, když jsem jí konečně dopotřebovala. Ještě horší zkušenost jsem měla se šamponem této řady. Pozitivní stránkou je nízká cena, ale tím také její benefity končí. Je to až moc obyčejný gel, téměř bez vůně, po umytí jsem neměla pocit svěžesti jako u jiných značek a brzy se mi začaly mastit vlasy. Žádný extra růst vlasů jsem nezaznamenala. 


CONVERSATION

Featured Post

Instagram