BIODERMA SÉBIUM MICELÁRNÍ VODA


BIODERMA SÉBIUM H2O


ZNAČKA: BIODERMA

CENA: 250 - 630,- Kč

CO SLIBUJE VÝROBCE:

Sébium H2O je první specifickou odličující micelární vodou na smíšenou a mastnou pokožku. Pro dokonalé odlíčení a celkové respektování i té nejcitlivější pleti napodobuje přirozené složení kůže. Díky patentovanému komplexu Fluidactiv, který reguluje kvalitu kožního mazu a tím zabraňuje ucpávání pórů a zklidňuje pokožku. Je obohacená o čistící složky glukonát zinečnatý a síran měďnatý.

MŮJ TYP PLETI: smíšená
VĚK: 39 let

MOJE ZKUŠENOST:

Tuto micelárku jsem koupila jen jednou a další nákup neplánuji. A ani mí pubertální synové si jí nezamilovali. Mé pleti micelární a pleťové vody nevyhovují ani pro dočištění natož pro odlíčení. Na oči je většinou použít nemůžete a pokud ano s očním make-upem si málokterá poradí. Mnohem raději používám odličovací gely, které si ve sprše na obličeji napěním a opláchnu. Při sprchování se Vám otevřou póry a pleť se vyčistí mnohem lépe. Zkoušela jsem ji použít na dočištění pleti, ale stejně jako u jiných vod mi vadil nepříjemný ulepený pocit na pokožce. A že by byla pleť do rána krásnější se mi taky nezdálo.  Spíš mi póry ucpávala než čistila. Koupila jsem za 200,-. 600 je rozhodně přemrštěná cena.


CONVERSATION

Featured Post

Instagram